Regulamin
Regulamin
określający m.in. zasady zawierania umów sprzedaży poprzez sklep, zawierający najważniejsze informacje o Sprzedawcy, sklepie oraz o prawach Nabywcy.
SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Zakupy w Sklepie
§ 5 Płatności
§ 6 Realizacja zamówienia
§ 7 Prawo odstąpienia od umowy
§ 8 Dane osobowe
§ 9 Zastrzeżenia
1 DEFINICJE
Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Kupujący – każdy podmiot kupujący w Sklepie, posiadający indywidualne Konto
Sprzedawca Systherm Chłodnictwo i Klimatyzacja sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Św. Wincentego 7, 61-003 Poznań, NIP 7821037284
Konto – dostępne dla danego Użytkownika po podaniu Loginu i hasła miejsce w Serwisie, w którym Użytkownik może dokonywać operacji związanych z użytkowaniem Serwisu, nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa), dzięki której Kupujący może dokonywać zakupów na platformie sprzedaży Internetowej
Regulamin – niniejsze zasady i postanowienia
Sklep – sklep internetowy Hurtownia 24 Systherm prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://www.24.systherm.pl/
OWS- Ogólne Warunki Sprzedaży dostępne są na stronie:
https://www.systherm.pl/wp-content/uploads/2020/03/Ogolne-Warunki-Sprzeda%C5%BCy-ChiK.pdf
RODO- Polityka Prywatności (RODO) dostępna jest na:
https://www.systherm.pl/polityka-prywatnosci/
2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
- Adres pocztowy: ul. św. Wincentego 7, 61-003 Poznań
- Adres e-mail: zamowieniab2b@systherm.pl
- Telefon: 603 329 329
3 WYMOGI TECHNICZNE
- Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:
- urządzenie z dostępem do Internetu
- przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
- Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail oraz indywidualne Konto Klienta.
4 ZAKUPY W SKLEPIE
- Sklep prowadzi sprzedaż jedynie podmiotom prowadzącym działalność gospodarczą z wyłączeniem sprzedaży kierowanej do konsumentów wg Kodeksu Cywilnego.
- Sprzedaż w hurtowni b2b oznacza każdą transakcję, którą zawierają między sobą dwa podmioty gospodarcze w tym jednoosobowe działalności gospodarcze, posiadające uprawnienia zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 15 maja 2015r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych, szczegółowych informacji udziela Urząd Dozoru Technicznego: https://www.udt.gov.pl/certyfikaty-dla-przedsiebiorcow
- W celu dokonywania zakupów w Sklepie należy zarejestrować się, tj. założyć w nim Konto podając niezbędne dane. Konto zostanie aktywowane po zweryfikowaniu uprawnień i spełnieniu warunków.
- Ceny towarów widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami za towar, w tym zawierają podatek VAT.
- Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Sklepie: cena za towar oraz, jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy towaru.
- Wybrany do kupienia towar należy dodać do koszyka w Sklepie. Następnie Kupujący wybiera z dostępnych w Sklepie: sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za zamówienie, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.
- Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego formy i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.
- Złożenie przez Kupującego i potwierdzenie przez Sprzedawcę zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, przeprowadzania i odwoływania promocji bądź wprowadzania w nich zmian, przy czym zmiany nie dotyczą złożonych do momentu ich wprowadzenia i zgodnych z regulaminem zamówień Kupującego i zawartych na ich podstawie umów sprzedaży.
5 PŁATNOŚCI
- Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:
- Zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.
- Za pośrednictwem platformy płatniczej: Przelewy 24
- W przypadku wybrania płatności za pośrednictwem platformy płatniczej Płatności Przelewy24, podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Przelewy24.
- W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 1 Dnia roboczego od złożenia zamówienia.
- Sprzedawca informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
- Wysokość kosztów przesyłki zamówienia uzależniona jest od wagi paczki z towarem wysyłanej do Kupującego.
Tabela
|
waga drobnica |
koszt |
|
do 10 kg DHL |
25 zł brutto |
|
do 31 kg DHL |
35 zł brutto |
|
paleta poniżej minimum |
150 zł netto |
KONSI |
powyżej 3500 zł netto |
GRATIS |
reszta |
powyżej 4500 zł netto |
GRATIS |
- Za moment dokonania zapłaty ceny za towar uważa się moment wpływu pieniędzy na konto Sprzedawcy
6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA
- Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad.
- Termin realizacji zamówienia wskazany jest w Sklepie.
- W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.
- W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym terminie.
- W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji zamówienia może się wydłużyć z powodu braku towaru w lokalnym magazynie w chwili składania zamówienia i konieczności sprowadzenia go. W przypadku wydłużenia realizacji zamówienia Kupujący zostanie poinformowany pocztą elektroniczną bądź telefonicznie. W przypadku niedostępności towarów objętych zamówieniem w magazynie w Sklepie lub z innych przyczyn i braku możliwości realizacji zamówienia Kupującego, Sklep zawiadomi o tym fakcie Kupującego najpóźniej w terminie 4 (czterech) dni roboczych licząc od daty złożenia zamówienia. W takim przypadku Kupujący ma prawo zadecydować, czy wyraża zgodę na realizację zamówienia w okresie zaproponowanym przez Sklep czy od umowy odstępuje. W przypadku odstąpienia od umowy Sklep zwróci Kupującemu wpłaconą kwotę. Potwierdzenie rezygnacji zostanie wysłane na adres e-mail wskazany przez Kupującego w formularzu zamówienia.
- Towar dostarczany jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Towary zakupione w Sklepie dostarczane są w zależności od tego jaką metodę dostawy wybrał Kupujący:
- Za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL
- Za pośrednictwem firmy DHL (wysyłki paletowe)
- Odbiór przesyłki od kuriera wymaga pisemnego pokwitowania. Z chwilą wydania towaru Kupującemu przez kuriera, przechodzą na niego wszelkie uprawnienia i ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem towaru, a w szczególności ryzyko jego utraty lub uszkodzenia.
- Kupujący w momencie odbioru przesyłki z towarem od kuriera ma prawo w obecności kuriera ocenienia stanu opakowania przesyłki oraz znajdującego się w nim produktu oraz jego zgodności ze złożonym przez niego zamówieniem. W przypadku widocznego uszkodzenia towaru lub opakowania należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody zawierający opis uszkodzenia opakowania przesyłki lub produktu i niezwłocznie poinformować o zaistniałej sytuacji Sprzedawcę.
7 REKLAMACJE
- Na towary oferowane przez Sprzedawcę przysługuje gwarancja oferowana przez producenta.
- Na towary, których nie obejmuje gwarancja producenta Sprzedawca udziela rocznej gwarancji, pod warunkiem uregulowania całości zapłaty za towar. Sprzedawca w ramach gwarancji zobowiązuje się do bezpłatnej naprawy lub wymiany wadliwego towaru lub jego części, które w wyniku oględzin lub badań dokonanych przez Sprzedawcę, zostaną uznane za wadliwe z powodu nieprawidłowości w procesie produkcyjnym lub wadliwości materiałów. Reklamujący jest zobowiązany dostarczyć reklamowany towar Sprzedawcy, a jeśli nie jest to możliwe, zapewnić Sprzedawcy dostęp do reklamowanego towaru. W przypadku stwierdzenia zasadności wymiany towaru Kupujący jest zobowiązany zwrócić wadliwy towar Sprzedawcy. Koszty ewentualnego demontażu i wysyłki pokrywa Kupujący.
- Sprzedawca nie odpowiada za wady towaru będące wynikiem nieprawidłowego użycia, montażu lub serwisowania towaru.
- Sprzedawca nie dokona naprawy, albo wymiany towaru w przypadku stwierdzenia wcześniejszej ingerencji osób trzecich w reklamowany towar (np. próby samodzielnej naprawy).
- Sprzedawca wyłącza całkowicie odpowiedzialność z tytułu rękojmi za sprzedawane produkty.
- Reklamacje przyjmowane są wyłącznie poprzez przesłanie uzupełnionego wzoru formularza reklamacyjnego mailowo na adres: reklamacjeb2b@systherm.pl.
8 DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Kupującego przetwarzane są głównie na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.
- Szczegółowe dane dotyczące Polityki Prywatności dostępne są na stronie https://www.systherm.pl/polityka-prywatnosci/
9 ZASTRZEŻENIA
- Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
- Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.
- Umowy zawierane na podstawie niniejszego regulaminu zawierane są w języku polskim.
- W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
- Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.
- Postanowienia dotyczące towarów i umowy sprzedaży stosuje się odpowiednio do treści cyfrowych i umowy o dostarczanie treści cyfrowych, o ile Regulamin nie określa tych kwestii odrębnie.
Regulamin konta Hurtownia 24 Systherm
Regulamin konta w sklepie
SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Konto
§ 5 Reklamacje
§ 6 Dane osobowe
§ 7 Zastrzeżenia
1 DEFINICJE
Konto – dostępne dla danego Użytkownika po podaniu Loginu i hasła miejsce w Serwisie, w którym Użytkownik może dokonywać operacji związanych z użytkowaniem Serwisu, nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa), dzięki której Kupujący może dokonywać zakupów na platformie sprzedaży Internetowej
Kupujący - każdy podmiot gospodarczy, posiadający stosowne uprawnienia, dokonujący zakupów
Sklep – sklep internetowy Hurtownia 24 Systherm prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://www.24.systherm.pl/
Sprzedawca - Systherm Chłodnictwo i Klimatyzacja sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Św. Wincentego 7, 61-003 Poznań, NIP 7821037284
2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
- Adres pocztowy: ul. św. Wincentego 7 61-003 Poznań
- Adres e-mail: https://www.24.systherm.pl/
- Telefon: 603 329 329
3 WYMOGI TECHNICZNE
- Dla prawidłowego funkcjonowania i założenia Konta potrzebne jest:
- aktywne konto e-mail
- urządzenie z dostępem do Internetu
- przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies
4 KONTO
- Założenie Konta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Kupującego, ale jednocześnie konieczne do dokonania zakupów w Sklepie.
- Aby dokonać zakupu urządzeń wymagane jest posiadanie odpowiednich kwalifikacji (numeru certyfikacji przedsiębiorstwa nadanego przez UDT) zgodnie z rozporządzeniem (WE) nr 2015/2067 oraz rozporządzeniem (WE) nr 304/2008.
- Konto daje Kupującemu dodatkowe możliwości, takie jak: przeglądanie historii zamówień złożonych przez Kupującego w Sklepie, sprawdzenie statusu zamówienia czy edycja danych Kupującego.
- W celu założenia Konta należy wypełnić stosowny formularz w Sklepie.
- W momencie założenia Konta zawierana jest na czas nieokreślony pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą umowa w zakresie prowadzenia Konta na zasadach wskazanych w niniejszym regulaminie.
- Kupujący może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z Konta.
- W celu dokonania rezygnacji z Konta należy wysłać swoją rezygnację do Sprzedawcy na adres e-mail: reklamacjeb2b@systherm.pl, czego skutkiem będzie usunięcie Konta oraz rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta.
- Szczegółowe informacje dotyczące przechowywania danych osobowych opisane są w Polityce Prywatności, dostępnej na https://www.systherm.pl/polityka-prywatnosci/
5 REKLAMACJE
- Reklamacje dotyczące funkcjonowania Konta należy kierować na adres e-mail reklamacjeb2b@systherm.pl,
- Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
6 DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Kupującego przetwarzane są głównie na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.
- Szczegółowe dane dotyczące Polityki Prywatności dostępne są na stronie https://www.systherm.pl/polityka-prywatnosci
7 ZASTRZEŻENIA
- Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
- Umowa w zakresie prowadzenia Konta zawierana jest w języku polskim.
- W przypadku zaistnienia ważnych przyczyn, o których mowa w ust. 4, Sprzedawca ma prawo do zmiany niniejszego regulaminu Konta.
- Ważnymi przyczynami, o których mowa w ust. 3 są:
- konieczność dostosowania Sklepu do przepisów prawa mających zastosowanie do działalności Sklepu
- poprawa bezpieczeństwa świadczonej usługi
- zmiana funkcjonalności Konta wymagająca modyfikacji regulaminu Konta.
- Kupujący zostanie poinformowany o planowanej zmianie regulaminu Konta co najmniej na 5 dni roboczych przed wprowadzeniem zmiany w życie za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na przypisany do Konta adres.
- W przypadku gdy Kupujący nie wyrazi akceptacji dla planowanej zmiany, powinien poinformować o tym Sprzedawcę poprzez wysłanie odpowiedniej wiadomości na adres e-mail Sprzedawcy reklamacjeb2b@systherm.pl, czego skutkiem będzie rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta z chwilą wejścia w życie planowanej zmiany lub wcześniej, jeśli Kupujący zgłosi takie żądanie.
- W sytuacji gdy Kupujący nie wyrazi sprzeciwu dla planowanej zmiany do chwili wejścia jej w życie przyjmuje się, że akceptuje ją, co nie stanowi żadnej przeszkody do rozwiązania umowy w przyszłości.
- W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
Regulamin newslettera Hurtownia 24 Systherm
1 DEFINICJE
Newsletter – nieodpłatnie świadczona drogą elektroniczną usługa, dzięki której Usługobiorca może otrzymywać od Usługodawcy drogą elektroniczną uprzednio zamówione wiadomości dotyczące Sklepu, w tym informacje o ofertach, promocjach oraz nowościach.
Sklep – sklep internetowy Hurtownia 24 Systherm prowadzony przez Usługodawcę pod adresem https://www.24.systherm.pl/
Usługodawca - Systherm Chłodnictwo i Klimatyzacja sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Św. Wincentego 7, 61-003 Poznań, NIP 7821037284
Usługobiorca - każdy podmiot korzystający z usługi Newsletter.
2 Newsletter
- Usługobiorca może dobrowolnie skorzystać z usługi Newsletter.
- Dla skorzystania z usługi Newsletter niezbędne jest urządzenie z przeglądarką internetową w najnowszej wersji, obsługującą JavaScript oraz pliki cookies, z dostępem do sieci Internet oraz aktywne konto e-mail.
- Wiadomości e-mail wysyłane w ramach tej usługi wysyłane będą na adres e-mail podany przez Usługobiorcę w momencie zapisywania się do Newslettera.
- Usługobiorca, w celu zawarcia umowy i zapisania się do usługi Newsletter, w pierwszym kroku podaje w przeznaczonym do tego miejscu w Sklepie swój adres e-mail, na który chce otrzymywać wiadomości przesyłane w ramach Newslettera. Następnie, na podany w pierwszym kroku adres e-mail, Usługodawca wyśle Usługobiorcy wiadomość weryfikującą adres e-mail, w której znajdzie się link do potwierdzenia przez Usługobiorcę woli zapisania się do Newslettera. Po potwierdzeniu przez Usługobiorcę woli zapisania się do Newslettera zostaje zawarta umowa o świadczenie usługi, a Usługodawca rozpocznie jej świadczenie na rzecz Usługobiorcy.
- W wiadomościach wysyłanych w ramach Newslettera będzie znajdować się informacja o możliwości wypisania się z niego, a także link do wypisania się.
- Usługobiorca może wypisać się z Newslettera, bez podawania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek kosztów, w każdym momencie, korzystając z opcji, o której mowa w ust. 5 lub wysyłając wiadomość na adres e-mail Usługodawcy: reklamacjeb2b@systherm.pl
- Skorzystanie przez Usługobiorcę z linka do wypisania się z Newslettera lub wysłanie wiadomości z żądaniem wypisania z Newslettera będzie skutkować niezwłocznym rozwiązaniem umowy w zakresie świadczenia tej usługi.
3 Reklamacje
- Zgłoszenia reklamacyjne dotyczące Newslettera należy zgłaszać Usługodawcy na adres e-mail: reklamacjeb2b@systherm.pl
- Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.
4 Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych przekazanych przez Usługobiorcę podczas korzystania z Newslettera jest Usługodawca.
- Dane osobowe Usługobiorcy przetwarzane są głównie na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Usługodawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.
- Szczegółowe dane dotyczące Polityki Prywatności dostępne są na stronie https://www.systherm.pl/polityka-prywatnosci
5 Postanowienia końcowe
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu tylko z ważnych przyczyn. Jako ważną przyczynę rozumie się konieczność zmiany regulaminu spowodowaną modernizacją usługi Newsletter lub zmianą przepisów prawa, mającą wpływ na świadczenie usługi przez Usługodawcę.
- Informacja o planowanej zmianie regulaminu zostanie wysłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w momencie zapisywania się do Newslettera co najmniej na 5 dni roboczych przed wprowadzeniem zmian w życie.
- W przypadku gdy Usługobiorca nie sprzeciwi się planowanym zmianom do chwili wejścia ich w życie, przyjmuje się, że akceptuje je.
- W przypadku braku akceptacji dla planowanych zmian, Usługobiorca powinien wysłać informację o tym na adres e-mail Usługodawcy: reklamacjeb2b@systherm.pl, co będzie skutkować rozwiązaniem umowy o świadczenie usługi z chwilą wejścia w życie planowanych zmian.
- Zakazane jest dostarczanie przez Usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym.