Regulamin

Regulamin 

 

określający m.in. zasady zawierania umów sprzedaży poprzez sklep, zawierający najważniejsze informacje o Sprzedawcy, sklepie oraz o prawach Nabywcy. 

SPIS TREŚCI 
§ 1 Definicje 
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą 
§ 3 Wymogi techniczne 
§ 4 Zakupy w Sklepie 
§ 5 Płatności 
§ 6 Realizacja zamówienia 
§ 7 Prawo odstąpienia od umowy 
§ 8 Dane osobowe 
§ 9 Zastrzeżenia 

1 DEFINICJE 

Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 
Kupujący – każdy podmiot kupujący w Sklepie, posiadający indywidualne Konto 
Sprzedawca Systherm Chłodnictwo i Klimatyzacja sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Św. Wincentego 7, 61-003 Poznań, NIP 7821037284  

Konto – dostępne dla danego Użytkownika po podaniu Loginu i hasła miejsce w Serwisie, w którym Użytkownik może dokonywać operacji związanych z użytkowaniem Serwisu, nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa), dzięki której Kupujący może dokonywać zakupów na platformie sprzedaży Internetowej 

Regulamin – niniejsze zasady i postanowienia
Sklep – sklep internetowy Hurtownia 24 Systherm prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://www.24.systherm.pl/  
OWS- Ogólne Warunki Sprzedaży dostępne są na stronie: 

https://www.systherm.pl/wp-content/uploads/2020/03/Ogolne-Warunki-Sprzeda%C5%BCy-ChiK.pdf 

RODO- Polityka Prywatności (RODO) dostępna jest na: 

https://www.systherm.pl/polityka-prywatnosci/ 

 

2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ 

  1. Adres pocztowy: ul. św. Wincentego 7, 61-003 Poznań 
  1. Adres e-mail: zamowieniab2b@systherm.pl 
  1. Telefon: 603 329 329 

3 WYMOGI TECHNICZNE 

  1. Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest: 
  • urządzenie z dostępem do Internetu 
  • przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies. 
  1. Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail oraz indywidualne Konto Klienta. 

4 ZAKUPY W SKLEPIE 

  1. Sklep prowadzi sprzedaż jedynie podmiotom prowadzącym działalność gospodarczą z wyłączeniem sprzedaży kierowanej do konsumentów wg Kodeksu Cywilnego. 
  1. Sprzedaż w hurtowni b2b oznacza każdą transakcję, którą zawierają między sobą dwa podmioty gospodarcze w tym jednoosobowe działalności gospodarcze, posiadające uprawnienia  zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 15 maja 2015r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych, szczegółowych informacji udziela Urząd Dozoru Technicznego: https://www.udt.gov.pl/certyfikaty-dla-przedsiebiorcow 

 

  1. W celu dokonywania zakupów w Sklepie należy zarejestrować się, tj. założyć w nim Konto podając niezbędne dane. Konto zostanie aktywowane po zweryfikowaniu uprawnień i spełnieniu warunków.  

 

  1. Ceny towarów widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami za towar, w tym zawierają podatek VAT. 
  1. Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Sklepie: cena za towar oraz, jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy towaru. 
  1. Wybrany do kupienia towar należy dodać do koszyka w Sklepie. Następnie Kupujący wybiera z dostępnych w Sklepie: sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za zamówienie, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia. 
  1. Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego formy i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego. 
  1. Złożenie przez Kupującego i potwierdzenie przez Sprzedawcę zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą. 
  1. Sprzedający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, przeprowadzania i odwoływania promocji bądź wprowadzania w nich zmian, przy czym zmiany nie dotyczą złożonych do momentu ich wprowadzenia i zgodnych z regulaminem zamówień Kupującego i zawartych na ich podstawie umów sprzedaży. 

 

5 PŁATNOŚCI 

  1. Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:  
  1. Zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy. 
  1. Za pośrednictwem platformy płatniczej: Przelewy 24 

 

  1. W przypadku wybrania płatności za pośrednictwem platformy płatniczej Płatności Przelewy24, podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Przelewy24. 
  1. W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 1 Dnia roboczego od złożenia zamówienia. 
  1. Sprzedawca informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia. 
  1. Wysokość kosztów przesyłki zamówienia uzależniona jest od wagi paczki z towarem wysyłanej do Kupującego. 

Tabela 

 

waga drobnica 

koszt 

 

do 10 kg DHL 

25 zł brutto 

 

do 31 kg DHL 

35 zł brutto 

 

paleta poniżej minimum 

150 zł netto 

KONSI 

powyżej 3500 zł netto 

GRATIS 

reszta 

powyżej 4500 zł netto  

GRATIS 

 

  1. Za moment dokonania zapłaty ceny za towar uważa się moment wpływu pieniędzy na konto Sprzedawcy 

6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA 

  1. Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad. 
  1. Termin realizacji zamówienia wskazany jest w Sklepie. 
  1. W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu. 
  1. W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym terminie. 
  1. W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji zamówienia może się wydłużyć z powodu braku towaru w lokalnym magazynie w chwili składania zamówienia i konieczności sprowadzenia go. W przypadku wydłużenia realizacji zamówienia Kupujący zostanie poinformowany pocztą elektroniczną bądź telefonicznie. W przypadku niedostępności towarów objętych zamówieniem w magazynie w Sklepie lub z innych przyczyn i braku możliwości realizacji zamówienia Kupującego, Sklep zawiadomi o tym fakcie Kupującego najpóźniej w terminie 4 (czterech) dni roboczych licząc od daty złożenia zamówienia. W takim przypadku Kupujący ma prawo zadecydować, czy wyraża zgodę na realizację zamówienia w okresie zaproponowanym przez Sklep czy od umowy odstępuje. W przypadku odstąpienia od umowy Sklep zwróci Kupującemu wpłaconą kwotę. Potwierdzenie rezygnacji zostanie wysłane na adres e-mail wskazany przez Kupującego w formularzu zamówienia. 
  1. Towar dostarczany jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 
  1. Towary zakupione w Sklepie dostarczane są w zależności od tego jaką metodę dostawy wybrał Kupujący:  
  1. Za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL 
  1. Za pośrednictwem firmy DHL (wysyłki paletowe) 

 

  1. Odbiór przesyłki od kuriera wymaga pisemnego pokwitowania. Z chwilą wydania towaru Kupującemu przez kuriera, przechodzą na niego wszelkie uprawnienia i ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem towaru, a w szczególności ryzyko jego utraty lub uszkodzenia. 
  1. Kupujący w momencie odbioru przesyłki z towarem od kuriera ma prawo w obecności kuriera ocenienia stanu opakowania przesyłki oraz znajdującego się w nim produktu oraz jego zgodności ze złożonym przez niego zamówieniem. W przypadku widocznego uszkodzenia towaru lub opakowania należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody zawierający opis uszkodzenia opakowania przesyłki lub produktu i niezwłocznie poinformować o zaistniałej sytuacji Sprzedawcę. 

7 REKLAMACJE 

  1. Na towary oferowane przez Sprzedawcę przysługuje gwarancja oferowana przez producenta. 
  1. Na towary, których nie obejmuje gwarancja producenta Sprzedawca udziela rocznej gwarancji, pod warunkiem uregulowania całości zapłaty za towar. Sprzedawca w ramach gwarancji zobowiązuje się do bezpłatnej naprawy lub wymiany wadliwego towaru lub jego części, które w wyniku oględzin lub badań dokonanych przez Sprzedawcę, zostaną uznane za wadliwe z powodu nieprawidłowości w procesie produkcyjnym lub wadliwości materiałów. Reklamujący jest zobowiązany dostarczyć reklamowany towar Sprzedawcy, a jeśli nie jest to możliwe, zapewnić Sprzedawcy dostęp do reklamowanego towaru. W przypadku stwierdzenia zasadności wymiany towaru Kupujący jest zobowiązany zwrócić wadliwy towar Sprzedawcy. Koszty ewentualnego demontażu i wysyłki pokrywa Kupujący.  
  1. Sprzedawca nie odpowiada za wady towaru będące wynikiem nieprawidłowego użycia, montażu lub serwisowania towaru. 
  1. Sprzedawca nie dokona naprawy, albo wymiany towaru w przypadku stwierdzenia wcześniejszej ingerencji osób trzecich w reklamowany towar (np. próby samodzielnej naprawy). 
  1. Sprzedawca wyłącza całkowicie odpowiedzialność z tytułu rękojmi za sprzedawane produkty. 
  1. Reklamacje przyjmowane są wyłącznie poprzez przesłanie uzupełnionego wzoru formularza reklamacyjnego mailowo na adres: reklamacjeb2b@systherm.pl. 

 

8 DANE OSOBOWE 

  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. 
  1. Dane osobowe Kupującego przetwarzane są głównie na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie. 
  1. Szczegółowe dane dotyczące Polityki Prywatności dostępne są na stronie https://www.systherm.pl/polityka-prywatnosci/ 

9 ZASTRZEŻENIA 

  1. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym. 
  1. Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia. 
  1. Umowy zawierane na podstawie niniejszego regulaminu zawierane są w języku polskim. 
  1. W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy. 
  1. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa. 
  1. Postanowienia dotyczące towarów i umowy sprzedaży stosuje się odpowiednio do treści cyfrowych i umowy o dostarczanie treści cyfrowych, o ile Regulamin nie określa tych kwestii odrębnie. 

 

Regulamin konta Hurtownia 24 Systherm 

Regulamin konta w sklepie 

SPIS TREŚCI 
§ 1 Definicje 
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą 
§ 3 Wymogi techniczne 
§ 4 Konto 
§ 5 Reklamacje 
§ 6 Dane osobowe 
§ 7 Zastrzeżenia 

1 DEFINICJE 

Konto – dostępne dla danego Użytkownika po podaniu Loginu i hasła miejsce w Serwisie, w którym Użytkownik może dokonywać operacji związanych z użytkowaniem Serwisu, nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa), dzięki której Kupujący może dokonywać zakupów na platformie sprzedaży Internetowej 
Kupujący - każdy podmiot gospodarczy, posiadający stosowne uprawnienia, dokonujący zakupów 
Sklep – sklep internetowy Hurtownia 24 Systherm  prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://www.24.systherm.pl/  
Sprzedawca - Systherm Chłodnictwo i Klimatyzacja sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Św. Wincentego 7, 61-003 Poznań, NIP 7821037284  

2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ 

  1. Adres pocztowy: ul. św. Wincentego 7 61-003 Poznań 
  1. Adres e-mail: https://www.24.systherm.pl/ 
  1. Telefon: 603 329 329 

3 WYMOGI TECHNICZNE 

  1. Dla prawidłowego funkcjonowania i założenia Konta potrzebne jest: 
  • aktywne konto e-mail 
  • urządzenie z dostępem do Internetu 
  • przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies 

4 KONTO 

  1. Założenie Konta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Kupującego, ale jednocześnie konieczne do dokonania zakupów w Sklepie. 
  1. Aby dokonać zakupu urządzeń wymagane jest posiadanie odpowiednich kwalifikacji (numeru certyfikacji przedsiębiorstwa nadanego przez UDT) zgodnie z rozporządzeniem (WE) nr 2015/2067 oraz rozporządzeniem (WE) nr 304/2008. 
  1. Konto daje Kupującemu dodatkowe możliwości, takie jak: przeglądanie historii zamówień złożonych przez Kupującego w Sklepie, sprawdzenie statusu zamówienia czy edycja danych Kupującego. 
  1. W celu założenia Konta należy wypełnić stosowny formularz w Sklepie. 
  1. W momencie założenia Konta zawierana jest na czas nieokreślony pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą umowa w zakresie prowadzenia Konta na zasadach wskazanych w niniejszym regulaminie. 
  1. Kupujący może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z Konta. 
  1. W celu dokonania rezygnacji z Konta należy wysłać swoją rezygnację do Sprzedawcy na adres e-mail: reklamacjeb2b@systherm.pl, czego skutkiem będzie  usunięcie Konta oraz rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta. 
  1. Szczegółowe informacje dotyczące przechowywania danych osobowych opisane są w Polityce Prywatności, dostępnej na https://www.systherm.pl/polityka-prywatnosci/ 

 

5 REKLAMACJE 

  1. Reklamacje dotyczące funkcjonowania Konta należy kierować na adres e-mail reklamacjeb2b@systherm.pl, 
  1. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni. 

 
6 DANE OSOBOWE 

  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. 
  1. Dane osobowe Kupującego przetwarzane są głównie na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie. 
  1. Szczegółowe dane dotyczące Polityki Prywatności dostępne są na stronie https://www.systherm.pl/polityka-prywatnosci 

7 ZASTRZEŻENIA 

  1. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym. 
  1. Umowa w zakresie prowadzenia Konta zawierana jest w języku polskim. 
  1. W przypadku zaistnienia ważnych przyczyn, o których mowa w ust. 4, Sprzedawca ma prawo do zmiany niniejszego regulaminu Konta. 
  1. Ważnymi przyczynami, o których mowa w ust. 3 są: 
  1. konieczność dostosowania Sklepu do przepisów prawa mających zastosowanie do działalności Sklepu 
  1. poprawa bezpieczeństwa świadczonej usługi 
  1. zmiana funkcjonalności Konta wymagająca modyfikacji regulaminu Konta. 
  1. Kupujący zostanie poinformowany o planowanej zmianie regulaminu Konta co najmniej na 5 dni roboczych przed wprowadzeniem zmiany w życie za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na przypisany do Konta adres. 
  1. W przypadku gdy Kupujący nie wyrazi akceptacji dla planowanej zmiany, powinien poinformować o tym Sprzedawcę poprzez wysłanie odpowiedniej wiadomości na adres e-mail Sprzedawcy reklamacjeb2b@systherm.pl, czego skutkiem będzie rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta z chwilą wejścia w życie planowanej zmiany lub wcześniej, jeśli Kupujący zgłosi takie żądanie. 
  1. W sytuacji gdy Kupujący nie wyrazi sprzeciwu dla planowanej zmiany do chwili wejścia jej w życie przyjmuje się, że akceptuje ją, co nie stanowi żadnej przeszkody do rozwiązania umowy w przyszłości. 
  1. W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy. 

 

Regulamin newslettera Hurtownia 24 Systherm 

1 DEFINICJE 

Newsletter – nieodpłatnie świadczona drogą elektroniczną usługa, dzięki której Usługobiorca może otrzymywać od Usługodawcy drogą elektroniczną uprzednio zamówione wiadomości dotyczące Sklepu, w tym informacje o ofertach, promocjach oraz nowościach. 
Sklep – sklep internetowy Hurtownia 24 Systherm prowadzony przez Usługodawcę pod adresem https://www.24.systherm.pl/  
Usługodawca - Systherm Chłodnictwo i Klimatyzacja sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Św. Wincentego 7, 61-003 Poznań, NIP 7821037284  
Usługobiorca - każdy podmiot korzystający z usługi Newsletter. 

2 Newsletter 

  1. Usługobiorca może dobrowolnie skorzystać z usługi Newsletter. 
  1. Dla skorzystania z usługi Newsletter niezbędne jest urządzenie z przeglądarką internetową w najnowszej wersji, obsługującą JavaScript oraz pliki cookies, z dostępem do sieci Internet oraz aktywne konto e-mail. 
  1. Wiadomości e-mail wysyłane w ramach tej usługi wysyłane będą na adres e-mail podany przez Usługobiorcę w momencie zapisywania się do Newslettera. 
  1. Usługobiorca, w celu zawarcia umowy i zapisania się do usługi Newsletter, w pierwszym kroku podaje w przeznaczonym do tego miejscu w Sklepie swój adres e-mail, na który chce otrzymywać wiadomości przesyłane w ramach Newslettera. Następnie, na podany w pierwszym kroku adres e-mail, Usługodawca wyśle Usługobiorcy wiadomość weryfikującą adres e-mail, w której znajdzie się link do potwierdzenia przez Usługobiorcę woli zapisania się do Newslettera. Po potwierdzeniu przez Usługobiorcę woli zapisania się do Newslettera zostaje zawarta umowa o świadczenie usługi, a Usługodawca rozpocznie jej świadczenie na rzecz Usługobiorcy. 
  1. W wiadomościach wysyłanych w ramach Newslettera będzie znajdować się informacja o możliwości wypisania się z niego, a także link do wypisania się. 
  1. Usługobiorca może wypisać się z Newslettera, bez podawania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek kosztów, w każdym momencie, korzystając z opcji, o której mowa w ust. 5 lub wysyłając wiadomość na adres e-mail Usługodawcy: reklamacjeb2b@systherm.pl 
  1. Skorzystanie przez Usługobiorcę z linka do wypisania się z Newslettera lub wysłanie wiadomości z żądaniem wypisania z Newslettera będzie skutkować niezwłocznym rozwiązaniem umowy w zakresie świadczenia tej usługi. 

3 Reklamacje 

  1. Zgłoszenia reklamacyjne dotyczące Newslettera należy zgłaszać Usługodawcy na adres e-mail: reklamacjeb2b@systherm.pl 
  1. Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego. 

4 Dane osobowe 

  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Usługobiorcę podczas korzystania z Newslettera jest Usługodawca. 
  1. Dane osobowe Usługobiorcy przetwarzane są głównie na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Usługodawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie. 
  1. Szczegółowe dane dotyczące Polityki Prywatności dostępne są na stronie https://www.systherm.pl/polityka-prywatnosci 

5 Postanowienia końcowe 

  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu tylko z ważnych przyczyn. Jako ważną przyczynę rozumie się konieczność zmiany regulaminu spowodowaną modernizacją usługi Newsletter lub zmianą przepisów prawa, mającą wpływ na świadczenie usługi przez Usługodawcę. 
  1. Informacja o planowanej zmianie regulaminu zostanie wysłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w momencie zapisywania się do Newslettera co najmniej na 5 dni roboczych  przed wprowadzeniem zmian w życie. 
  1. W przypadku gdy Usługobiorca nie sprzeciwi się planowanym zmianom do chwili wejścia ich w życie, przyjmuje się, że akceptuje je. 
  1. W przypadku braku akceptacji dla planowanych zmian, Usługobiorca powinien wysłać informację o tym na adres e-mail Usługodawcy: reklamacjeb2b@systherm.pl, co będzie skutkować rozwiązaniem umowy o świadczenie usługi z chwilą wejścia w życie planowanych zmian. 
  1. Zakazane jest dostarczanie przez Usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym.