Zwroty i reklamacje

REKLAMACJE 

  1. Na towary oferowane przez Sprzedawcę przysługuje gwarancja oferowana przez producenta. 
  2. Na towary, których nie obejmuje gwarancja producenta Sprzedawca udziela rocznej gwarancji, pod warunkiem uregulowania całości zapłaty za towar. Sprzedawca w ramach gwarancji zobowiązuje się do bezpłatnej naprawy lub wymiany wadliwego towaru lub jego części, które w wyniku oględzin lub badań dokonanych przez Sprzedawcę, zostaną uznane za wadliwe z powodu nieprawidłowości w procesie produkcyjnym lub wadliwości materiałów. Reklamujący jest zobowiązany dostarczyć reklamowany towar Sprzedawcy, a jeśli nie jest to możliwe, zapewnić Sprzedawcy dostęp do reklamowanego towaru. W przypadku stwierdzenia zasadności wymiany towaru Kupujący jest zobowiązany zwrócić wadliwy towar Sprzedawcy. Koszty ewentualnego demontażu i wysyłki pokrywa Kupujący.  
  3. Sprzedawca nie odpowiada za wady towaru będące wynikiem nieprawidłowego użycia, montażu lub serwisowania towaru. 
  4. Sprzedawca nie dokona naprawy, albo wymiany towaru w przypadku stwierdzenia wcześniejszej ingerencji osób trzecich w reklamowany towar (np. próby samodzielnej naprawy). 
  5. Sprzedawca wyłącza całkowicie odpowiedzialność z tytułu rękojmi za sprzedawane produkty. 
  6. Reklamacje przyjmowane są wyłącznie poprzez przesłanie uzupełnionego wzoru formularza reklamacyjnego mailowo na adres: reklamacjeb2b@systherm.pl.