Zwroty i reklamacje
REKLAMACJE
- Na towary oferowane przez Sprzedawcę przysługuje gwarancja oferowana przez producenta.
- Na towary, których nie obejmuje gwarancja producenta Sprzedawca udziela rocznej gwarancji, pod warunkiem uregulowania całości zapłaty za towar. Sprzedawca w ramach gwarancji zobowiązuje się do bezpłatnej naprawy lub wymiany wadliwego towaru lub jego części, które w wyniku oględzin lub badań dokonanych przez Sprzedawcę, zostaną uznane za wadliwe z powodu nieprawidłowości w procesie produkcyjnym lub wadliwości materiałów. Reklamujący jest zobowiązany dostarczyć reklamowany towar Sprzedawcy, a jeśli nie jest to możliwe, zapewnić Sprzedawcy dostęp do reklamowanego towaru. W przypadku stwierdzenia zasadności wymiany towaru Kupujący jest zobowiązany zwrócić wadliwy towar Sprzedawcy. Koszty ewentualnego demontażu i wysyłki pokrywa Kupujący.
- Sprzedawca nie odpowiada za wady towaru będące wynikiem nieprawidłowego użycia, montażu lub serwisowania towaru.
- Sprzedawca nie dokona naprawy, albo wymiany towaru w przypadku stwierdzenia wcześniejszej ingerencji osób trzecich w reklamowany towar (np. próby samodzielnej naprawy).
- Sprzedawca wyłącza całkowicie odpowiedzialność z tytułu rękojmi za sprzedawane produkty.
- Reklamacje przyjmowane są wyłącznie poprzez przesłanie uzupełnionego wzoru formularza reklamacyjnego mailowo na adres: reklamacjeb2b@systherm.pl.